Tips en diepgravende verhalen van Planeet Content
Hoe zet je je verhaal kracht bij? Alles start met inspiratie. Die vind je hier. Ontdek inzichten in onze blog en podcast. En laat jouw boodschap voor zichzelf spreken.
on-our-minds
REVIEW: reclamespot ‘You can’t stop us’ van Nike
9-vragen-aan
Negen vragen aan Karel Byloos (Corona Direct Verzekeringen)
planeet-content
Gepersonaliseerde content, hoe begin je daaraan?
planeet-content
Beïnvloeding in het heetst van de politieke strijd
faq
Hoe maak ik impact met mijn duurzaamheidsverslag?
podcast
Top of Mind podcast ep. 03 – Wat maakt een rebranding succesvol?
podcast
Top of Mind podcast ep. 02 – Hoe beïnvloed je je doelgroep op een ethische manier?
9-vragen-aan
Negen vragen aan Sarah Vanden Broeck (Groep IDEWE)
on-our-minds
REVIEW: TED-talk over influencer-marketing
blog
Print is het nieuwe zwart: begin je eigen bedrijfsmagazine
In een wereld die alsmaar digitaler wordt, wordt het bestaansrecht van print in content marketing steeds vaker in twijfel getrokken. Onterecht, zo blijkt. Cijfers van Custo tonen aan dat print, en specifiek het magazine, de afgelopen jaren stabiel bleef. Zowel in leestijd – gemiddeld 29 minuten
blog
Genderinclusief schrijven: zo betrek je non-binaire personen in je communicatie
podcast
Top of Mind podcast ep. 01 – Hoe betrek je non-binaire mensen in je marketing en communicatie?
blog
Verengelsing van het Nederlands: verloedering of verrijking?
We gaan in calls en meetings, we zitten in lockdown en onze regering wordt bijgestaan door een outbreak management team. Engelse leenwoorden zijn overal, en wie er een mening over heeft is vaak kritisch. Waarom gebruiken we zo graag vreemde woorden? En hoe heeft het Engels de marketingwe
blog
Met deze content scoort jouw bedrijf op TikTok
TikTok een tijdelijke tienerrage? Niets is minder waar. Momenteel bereikt het platform 2,8 miljoen Belgen. 21,4% van hen zijn tussen de 21 en 64 jaar oud. Een groot publiek dat jouw merk nog niet bereikt? Wij fileren de app volledig. Hoe het razendpopulaire medium werkt, welke content scoort en h
blog
Hashtags op LinkedIn zijn de kers, niet de taart
Wat moeten we toch met die hashtags op LinkedIn? Sinds de comeback van de hekjes zie je ze overal opduiken. Maar helpen ze ook? Goed nieuws: ze werken. Tenminste als je ze doelbewust inzet. Las dus de juiste #’s in en kijk hoe je boodschap ver voorbij je rechtstreekse volgers vliegt.