Coca-Cola European Partners, de bottelaar van Coca-Cola, lanceerde in 2020 een gloednieuw intranet: Redline. Daar delen en bekijken medewerkers zelf foto’s, artikels en informatie, als een soort interne Facebook. Zo blijft iedereen op de hoogte van het reilen en zeilen binnen CCEP. Ook tijdens de coronapandemie. Om hun medewerkers warm te maken voor het nieuwe […]
Cases category: Copywriting
In volle vaart naar een blinkende merknaam
Een merk en zijn naam, dat moet klikken. Wij lieten Mark Vertongen, bedenker van een nieuwe soort autoshampoo, kennismaken met verschillende namen voor zijn product. De favoriet kwam al snel uit de bus. En of het een match made in heaven is. De vraag: bedenk een veelzeggende merknaam voor een nieuwe soort autoshampoo Een shampoo […]
Je toeristische verblijf in de markt zetten? Laat je inspireren door onze brochure
Toeristen zoeken steeds vaker naar unieke ervaringen en sterke verhalen. Daarom schreef Like Minds een inspiratiebrochure voor Toerisme Vlaanderen die logiesuitbaters overtuigt om hun profilering aan te pakken. Zes succesvolle logiesuitbaters schitteren in de brochure. Zo vertaalden we de marketingtheorie naar concrete tips voor logiesuitbaters. Resultaat? Een brochure barstensvol inspiratie. De vraag: overtuig logiesuitbaters om […]
Talent stroomt binnen na employerbranding-campagne voor X2O
Voor X2O, dé badkamerspecialist voor particulieren, draaiden we de kraan naar straf talent helemaal open. Met een ijzersterke employerbranding-strategie, een nieuwe website, brochure en overtuigende video’s. De vraag: ontwikkel een trefzekere campagne Een retailer die maar blijft groeien, heeft steengoede medewerkers nodig. En dat betekent … Juist: een gefundeerde employer brand en straffe content. Om […]
Graduaatsopleidingen spelen de hoofdrol in animatievideo voor Thomas More
Sinds september 2019 is het gros van de vroegere HBO5-opleidingen omgevormd tot graduaatsopleidingen. Dat betekent dat studenten in heel wat vakgebieden aan de hogeschool studeren in plaats van aan een Centrum voor Volwassenenonderwijs. Deze revolutie kreeg een podium in een flitsende animatievideo.