Cases category: Grafisch ontwerp

E-bis: stevig in het zadel dankzij sterke communicatiestrategie en website

E-bis: stevig in het zadel dankzij sterke communicatiestrategie en website E-bis website

De circulaire fietsmicrobe verspreiden E-bis is de circulaire fietswinkel die in Vlaanderen wil doorbreken. Met haar unieke combinatie van nearly new bikes en duurzaam en sociaal ondernemen maakt de bikeshop het verschil. Onze uitdaging? Helderheid brengen met strategie. En op basis daarvan een website creëren die de juiste snaren raakt. Zodat E-bis zich nog beter […]

‘Iedereen mee’-krantje: alle Justitie-medewerkers mee met de digitalisering

‘Iedereen mee’-krantje: alle Justitie-medewerkers mee met de digitalisering

Digitalisering van Justitie helder en toegankelijk gebracht Op 20 april 2023 organiseerde de FOD Justitie ‘Iedereen mee’, een online inspiratiedag voor haar medewerkers. Het hoofddoel? Iedereen informeren en inspireren over de digitaliseringsprojecten. Om de deelnemers warm te maken voor de inspiratiedag, schreven we een krantje. Een waar collector’s item. Restless Minds, een creatief bureau voor […]

Animatievideo over 100% rpet zet recyclageverhaal van Coca-Cola in de kijker

Animatievideo over 100% rpet zet recyclageverhaal van Coca-Cola in de kijker

Spannend nieuws: vanaf de zomer van 2021 bestaan de petflessen van Coca-Cola voor 100% uit gerecycleerd materiaal (behalve de dop en het etiket). Een grote stap naar een duurzame economie. Als vaste contentpartner van Coca-Cola kregen we de kans om die boodschap te verwerken in een animatievideo voor het grote publiek. Knappe verhalen over een groenere wereld: […]

Intranet Redline verbindt collega’s bij Coca-Cola European Partners

Intranet Redline verbindt collega’s bij Coca-Cola European Partners

Coca-Cola European Partners, de bottelaar van Coca-Cola, lanceerde in 2020 een gloednieuw intranet: Redline. Daar delen en bekijken medewerkers zelf foto’s, artikels en informatie, als een soort interne Facebook. Zo blijft iedereen op de hoogte van het reilen en zeilen binnen CCEP. Ook tijdens de coronapandemie.  Om hun medewerkers warm te maken voor het nieuwe […]

Je toeristische verblijf in de markt zetten? Laat je inspireren door onze brochure

Je toeristische verblijf in de markt zetten? Laat je inspireren door onze brochure

Toeristen zoeken steeds vaker naar unieke ervaringen en sterke verhalen. Daarom schreef Like Minds een inspiratiebrochure voor Toerisme Vlaanderen die logiesuitbaters overtuigt om hun profilering aan te pakken. Zes succesvolle logiesuitbaters schitteren in de brochure. Zo vertaalden we de marketingtheorie naar concrete tips voor logiesuitbaters. Resultaat? Een brochure barstensvol inspiratie. De vraag: overtuig logiesuitbaters om […]

Talent stroomt binnen na employerbranding-campagne voor X2O

Talent stroomt binnen na employerbranding-campagne voor X2O

Voor X2O, dé badkamerspecialist voor particulieren, draaiden we de kraan naar straf talent helemaal open. Met een ijzersterke employerbranding-strategie, een nieuwe website, brochure en overtuigende video’s. De vraag: ontwikkel een trefzekere campagne  Een retailer die maar blijft groeien, heeft steengoede medewerkers nodig. En dat betekent … Juist: een gefundeerde employer brand en straffe content. Om […]

Graduaatsopleidingen spelen de hoofdrol in animatievideo voor Thomas More

Graduaatsopleidingen spelen de hoofdrol in animatievideo voor Thomas More

Sinds september 2019 is het gros van de vroegere HBO5-opleidingen omgevormd tot graduaatsopleidingen. Dat betekent dat studenten in heel wat vakgebieden aan de hogeschool studeren in plaats van aan een Centrum voor Volwassenenonderwijs. Deze revolutie kreeg een podium in een flitsende animatievideo.